必讀經典雙語小詩

  下面是小編為大家帶來,希望大家喜歡!

  :紅玫瑰

  O, my Luve's like a red, red rose

  吾愛吾愛玫瑰紅,

  That's newly sprung in June;

  六月初開韻曉風;

  O, my Luve's like the melodie,

  吾愛吾愛如管絃,

  That's sweetly play'd in tune.

  其聲悠揚而玲瓏。

  As fair art thou, my bonnie lass,

  吾愛吾愛美而殊,

  So deep in luve am I;

  我心愛你永不渝,

  And I will luve thee still, my dear,

  我心愛你永不渝,

  Till a' the seas gang dry.

  直到四海海水枯;

  Till a' the seas gang dry, my dear,

  直到四海海水枯,

  And the rocks melt wi' the sun;

  岩石融化變成泥,

  I will luve thee still, my dear,

  只要我還有口氣,

  While the sands o' life shall run.

  我心愛你永不渝。

  And fare-thee-weel, my only Luve!

  暫時告別我心肝,

  And fare-thee-weel, a while!

  請你不要把心耽!

  And I will come again, my Luve,

  縱使相隔十萬裡,

  Tho' 'twere ten thousand mile!

  踏穿地皮也要還。

  :花兒

  Merry, merry sparrow!

  愉快,愉快的小麻雀!

  Under leaves so green,

  在如此翠綠的樹葉下,

  A happy blossom

  一朵幸福的花兒

  Sees you, swift as arrow,

  看著你,如箭般地敏捷,

  Seek your cradle narrow

  在我的胸前尋找

  Near my bosom.

  你那窄小的搖籃。

  Pretty, pretty robin!

  漂亮,漂亮的知更鳥!

  Under leaves so green,

  在如此翠綠的樹葉下,

  A happy blossom

  一朵幸福的花朵

  Hears you sobbing, sobbing,

  聽到你嗚咽,嗚咽,

  Pretty, pretty, robin,

  漂亮,漂亮的知更鳥!

  Near my bosom.

  在我的胸前盤旋。